Мурафський ліцей Мурафської сільської ради



 

Шановні батьки! Новий молодіжний тренд під назвою ПВК «Редан» з’явився у росії, де підлітки, що відносять себе до цієї субкультури влаштовували масові бійки в багатьох містах. В Україні ж цей тренд з’явився також, але сутичкам в українських містах завадили правоохоронці, які вчасно реагували на можливі провокації.Загалом поліцейські по всій Україні вже заблокували майже 20 каналів та груп, створених для «розкручування» молодіжного руху ПВК «Редан» в Україні та дестабілізації ситуації всередині країни. 

                                   

Щоб уникнути потрапляння дитини у пастку соцмереж і захистити від їхнього негативного впливу, психологи дають такі поради:

1. Передусім батьки зобов'язані цікавитися життям своїх дітей:чим займаються, як почуваються, що їх турбує, які емоційні переживання вони проходять. А головне - щиро їх любити і усіляко цю любов проявляти до дітей. Адже саме через байдужість батьків, обмаль спілкування з ними їхні нащадки почуваються непотрібними, зайвими у сім'ї, а тому шукають це спілкування і розуміння в соцмережах (колись цю роль виконувала вулиця).

2. Потрібно організувати довірливі стосунки з дитиною. Коли вона отримає свій перший гаджет чи інший мобільний пристрій, одразу домовитися з нею про основні правила щодо користування ними. Наприклад, що саме вона може робити в інтернеті; на які сайти можна чи не можна заходити; які дописи та новини поширювати; кого з незнайомців може приєднувати до друзів, оскільки це може бути небезпечно і т. д. А батьки мають погоджувати з дітьми, які фотографії дітей та інформацію про них можуть викладати в соцмережі без їхнього дозволу.

3. Батьки мають дізнаватися, на які сайти заходять їхні діти, чим цікавляться (форуми, соцмережі, ігри, фільми), чому просиджують годинами в інтернеті. Які взагалі їхні життєві інтереси. І, за можливості, обмежувати час перебування в інтернеті та блокувати доступ до небезпечних сайтів.

4. Також батьки зобов'язані навчати дитину розвивати критичне мислення щодо інтернетної інформації:розповідати про те, що не вся інформація правдива, що деяка може бути не лише фейковою, а й нести небезпеку для життя, для фізичного й психічного здоров'я.

5. Не карати дитину за інтерес до підозрілих сайтів та ігор, адже вона ще у віці, коли цікавить усе нове, незвідане, а спокійно, з любов'ю пояснювати, до чого може призвести така цікавість.

6. З більш дорослими дітьми-підлітками приділяти увагу їхнім переживанням і невимушено обговорювати їх. Наголошувати дитині, що переживають за неї і люблять, намагатися підтримувати у всіх починаннях, терпляче давати мудрі поради, навіть якщо дитина їх відштовхує. Тобто налагоджувати такі душевні містки, які допоможуть побудувати довіру між батьками і дітьми.

7. Аби витягти дітей із соцмереж, психологи радять оформлювати їх онлайн-час, тобто подбати, щоб у дитини були додаткові заняття, прогулянки, відвідування музеїв чи бібліотек, інтерактивні ігри та читання книг. А щоб інтернет не замінив дитині увесь білий світ, у батьків з нею мають бути спільні ігри, спільні перегляди фільмів чи телепередач, спільні прогулянки та, за можливості, спільні відвідування спортивних чи мистецьких заходів та гуртків тощо.


  В YouTube відбулася прем’єра першої серії мультсеріалу про пса Патрона, який служить у Держслужбі з надзвичайних ситуацій України. Це грантовий проєкт, який виконується за підтримки USAID у партнерстві з UNICEF. Він спрямований на підвищення рівня знань щодо мінної небезпеки серед дітей.

 


Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 року № 711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні» навчання в Мурафському ліцеї  розпочнеться в День знань – 1 вересня та триватиме до 30 червня 2023 року.

 

Орієнтовна структура 2022/2023 н. р.

Відповідно до статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту», згідно рішення педагогічної ради протокол № 2 від 22.08.2022 року, навчальні заняття  у закладі освіти будуть організовані за семестровою системою.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану» на період тривалості воєнного стану призупиняється дія положення частини третьої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» в частині тривалості освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти не менше 175 навчальних днів. 2022/2023 навчальний рік може тривати більше або менше 175 днів.

 

Навчальні заняття починаються з 1 вересня 2022 року та організовуються за семестровою системою
І семестр - з 1 вересня по 23 грудня 2022 року,
ІІ семестр - з 9 січня по 30 червня 2023 року.

 

Орієнтовні терміни канікул

Тривалість канікул у закладах освіти протягом навчального року не може становити менше 30 календарних днів.
п. 4 ст. 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту»

 

осінні - з 24 жовтня по 30 жовтня 2022 року;
зимові - з 24 грудня 2022 року по 08 січня 2023 року;
весняні - з 27 березня по 02 квітня 2023 року;
літні - з дня закінчення навчального року до 31 серпня 2023 року.

 

 

Форма організації освітнього процесу може змінюватися впродовж навчального року в залежності від безпекової ситуації у населеному пункті. Запровадження та організація освітнього процесу в певному режимі, у тому числі у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення, здійснюється відповідно до листа МОН від 30.06.2022 № 1/7322- 22 «Про організацію 2022/2023 навчального року».

 

Уроки для здобувачів освіти 1 – 11-х класів розпочинаються о 09.00, загальнонаціональною хвилиною мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (стаття 2 Указу Президента України № 143 від 16 березня 2022 року «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України», лист Міністерства освіти і Науки України від 16.03.2022 №1/3472-22).

Тривалість уроків встановлена відповідно до статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту».

 

Розклад дзвінків на 2022/2023 н. р.

1-2 класи

1. 09:00 – 09:35

2. 09:55 – 10:30

3. 10:40 – 11:15

4. 11:35 – 12:10

5. 12:20 – 12:55

6. 13:05 – 13:40

 

3-4 класи

1. 09:00 – 09:40

2. 09:50 – 10:30

3. 10:50 – 11:30

4. 11:50 – 12:30

5. 12:40 – 13:20

6. 13:30 – 14:10

5- 11 класи

1. 09:00 – 09:45

2. 09:55 – 10:40

3. 11:00 – 11:45

4. 12:05 – 12:50

5. 13:00 – 13:45

6. 13:55 – 14:40

7. 14:45 – 15:30

 

З 1 вересня 2022 року у Мурафському ліцеї запроваджується змішана форма навчання, яка поєднує очний і дистанційний режими.

Обсяг навчального часу, що забезпечується в синхронному режимі, визначається Санітарним регламентом затвердженим наказом міністерства охорони здоров’я України № 2205 від 25.09.2020 року.

З метою якісної організації дистанційного навчання заклад освіти приєднано до цифрової платформи Google class, на якій зареєстровані педагоги та здобувачі освіти 1-11-х класів. Завдяки цифровим інструментам даної платформи педагоги вдало організовують освітній процес у синхронному (Meet – відео зустрічі) та асинхронному (додаткові матеріали, відео, тестові завдання) режимах.

ЯК ПІДТРИМАТИ ДІТЕЙ У ЦЕЙ НЕПРОСТИЙ ЧАС ВІЙНИ

5 порад для батьків

1. Бути поруч: пам’ятайте, ми є головним джерелом підтримки для наших дітей. Тому відчуття нашої люблячої присутності – це найголовніший «термостат безпеки» для їхньої душі. Бути поруч – це про дотик і обійми, про співдіяльність і про казку разом – де б ми не були – у ліжку чи в бомбосховищі… Це про добрий погляд, це про уважність і любов… І теж про чутливість до того, коли дитина цього потребує, а коли вона хоче побути наодинці.

2. Бути прикладом: більшість способів давати собі раду з викликами передаються дітям через те, що вони дивляться і наслідують, як пораємося ми. Тож нам важливо бути свідомими цього. І ділитися, говорити з ними про те, що нам допомагає… І звісно це не означає, що ми маємо бути «ідеальним» прикладом – бо стійкість, це не про те, щоби ніколи не падати, а про те, щоби вставати знову і знову…

3. Спілкуватися: це так важливо для дітей, щоб ми допомагали їм розуміти, що відбувається і як нам вистояти у цій війні – на макро-рівні як народу, і на мікро-рівні як сім’ї. Це означає говорити з дітьми з повагою до їх внутрішньої мудрості, бажання і потреби розуміти. Це означає теж слухати, що говорять вони, і слухати те, про що вони мовчать… І відповідати – як можемо – бо не завжди ми знаємо відповіді і у цьому теж важливо бути чесними. Це не означає теж втішати дітей «псевдооптимістичними» сценаріями, бо ми свідомі, що дорога до Перемоги може бути довгою і на ній може бути багато болю і втрат. Але це означає передати їм віру, що з Правдою ми обов’язково і неминуче переможемо і наша країна буде вільною і щасливою!

4. Задіювати: ми не знаємо, наскільки довгими будуть ці випробування війни – але час життя безцінний – і ми маємо жити, що б не було - ми маємо Жити. І звісно, ми не можемо не слідкувати за новинами, але ми не потребуємо бути безперервно в новинах – треба зосередитися на корисній дії. Для дітей, звісно, ці дії дуже різні і залежать від того, де ви зараз: вдома, у бомбосховищі і т.д. – це і вчитися, і малювати, читати/слухати казки, гратися (у різні способи, і не лише в телефоні – є стільки стосункових ігор), допомагати по дому, молитися, робити добрі справи, займатися спортом і т.д. Корисна діяльність приносить добрий плід, вона зосереджує увагу і допомагає інтегрувати енергію стресу. І вона важлива не лише дітям, але й нам дорослим…

5. Відновлюватися: це випробування може бути тривале, а відтак брати чимало нашої енергії – а тому ми потребуватимемо часу на регулярне відновлення сил. І ми, і діти. А тому так важливо мати в режимі дня ті активності, які поповнюють сили – як заряджання телефону – коли стрес є більшим, заряджати треба частіше і мати додатковий «павербенк». Тож подбаймо, щоби у режимі дня дітей обов’язково були і сон, і добра їжа, і час на гру, на домашніх улюбленців, на рухову активність, і обов’язково щоденний дотик до чогось, що є Світлом (казки, історії, краса, сповнені світла люди і т.д.), і що нагадує їм у ці темні часи – що є Світло - правди, любові, мужності - і це Світло неминуче переможе, бо воно непереможне…

P.S. Дослідження кажуть, що діти, стикаючись з випробуваннями не обов’язково мають мати психологічні проблеми, а навпаки можуть демонструвати «посттравматичне зростання» - і це великою мірою залежатиме від підтримки дорослих. Вони можуть зростати у резилієнтності (психологічній стійкості), мудрості, вдячності, здатності будувати глибокі стосунки, знати, що у житті найголовніше… Тож нехай вони виростуть саме такими – наші діти!

Розклад уроків закладу освіти під час дистанційного навчання (14.03.2022 – 10.06.2022)  для учнів 1-11 класів залишається таким же для кожного класу.

Розклад тривалості уроків початкової школи під час дистанційного навчання для учнів 1-го класу

Номер уроку

Тривалість роботи

Перерва

1

09.00 - 09.35

10

2

09.45 - 10.20

10

3

10.30 - 11.05

10

4

11.15 - 11.50

10

5

12.00 - 12.35

 

 

Розклад тривалості уроків початкової школи під час дистанційного навчання для учнів 2-4 класів

Номер уроку

Тривалість роботи

Перерва

1

09.00 - 09.40

10

2

09.50 - 10.30

10

3

10.40 - 11.20

10

4

11.30 - 12.10

10

5

12.20 - 13.00

10

6

13.10 – 13.50

 

 

Розклад тривалості уроків під час дистанційного навчання для учнів 5-11 класів

Номер уроку

Тривалість роботи

Перерва

1

09.00-09.45

10

2

09.55-10.40

10

3

10.50-11.35

10

4

11.45-12.30

10

5

12.40-13.25

10

6

13.35-14.20

10

7

14.30-15.15

10

8

15.25 -16.10

 

Структура навчального року

І семестр - з 01 вересня 2021 року по 24 грудня 2021 року;

ІІ семестр - з 10 січня 2022 року по 10 червня 2022 року.

Канікули: Осінні – з 1 листопада 2021 року по 7 листопада 2021 року;

Зимові – з 24 грудня 2021 року по 09 січня 2022 року;

Весняні – з 28 лютого 2022 року по 14 березня 2022 року.

Розклад  дзвінків

                    1 урок                   

              8:30 – 9:15                

2 урок

9:25 – 10:10

3 урок

10:30 - 11:15

4 урок

11:35 – 12:20

5 урок

13:30 – 13:15

6 урок

13:25– 14:10

7 урок

14:15- 15:00

8 урок 15:10- 15:55

21.11.2024

Повернутись назад


01.10.2024

Шановні Захисники і Захисниці України!Бажаємо вам Перемоги, мирного неба і якнайшвидшого повернення ...

Новини школи 2 (30)

 Цікаво знати, що...

В 1766 році належала Йоахіму Каролю Потоцькому. Після Барської конфедерації Й. К. Потоцький осів в Морахві та вибудував тут палац, сприяв побудові нового костелу (1736 р.). Морахва поділялась в той час на старе та нове місто. Й. К. Потоцький заклав в Мурафі фабрику селітри та ряд ремісничих цехів, він сприяв викладанню бруківкою головної вулиці та обсадження її деревами. Палац Йоахіма К.Потоцького був двоповерховий, оточував його парк, який в свою чергу був оточений муром з вежами. Після пожежі палац не був відбудований, а був розібраний. На малюнку Наполеона Орди видно лише руїни палацу. Й. К. Потоцький був похований в костелі у Мурафі.